Zlatara AS je dinamičan, stabilan, perspektivan brend, inovativan i moderan koncept maloprodaje, prilagođen za VIP (1-na-1) način prodaje: kupac ima interakciju sa ličnim konsultantom (prodavcem). Kupcu se pruža prvoklasno iskustvo istraživanja burmi i prstenja, i ostalog modernog nakita, i ostalog proizvoda iz naše ponude.
Zlatara AS veruje da svaki kupac zaslužuje:
Prodavci direktno predstavljaju viziju našeg koncepta, i značajan su deo celokupnog iskustva.
Ukoliko smatrate da ste odgovarajući kandidat pošaljite CV na [email protected]
Srećno!
Idealan prodavac – koordinator je vešt za računarom, pošten, disciplinovan, inteligentan, komunikativan, snalažljiv, strpljiv, odgovoran, prijatan, ljubazan, harizmatičan, profesionalan i informisan; temeljno poznaje proizvode i usluge poslodavca, strogo se pridržava Pravilnika o radu, uredno, savesno i precizno izvršava delegirane Radne obaveze.
Prodavac – koordinator je odgovoran za sve aktivnosti prodaje, nabavke, komunicira sa kupcima, dobavljačima i saradnicima, evidentira i obrađuje prodaje, porudžbine, i ostale internet procese.
Prodavac – koordinator mora da poznaje:
Takođe mora da bude profesionalan i da ima srdačan odnos sa kupcima, kolegama i menadžmentom, kao i da poznaje sve specifičnosti proizvoda i usluga koje nudi, i da intuitivno i efikasno prepozna potrebe kupaca.
Idealan prodavac je harizmatičan, pošten, disciplinovan, moderan, zreo, inteligentan, komunikativan, snalažljiv, strpljiv, odgovoran, prijatan, druželjubiv, profesionalan i informisan; pokazuje napredna znanja o proizvodima i uslugama poslodavca, strogo se pridržava Pravilnika o radu, uredno, savesno i precizno izvršava delegirane Radne obaveze.
Prodavac je odgovoran za sve prodajne aktivnosti, za komunikaciju sa kupcima, evidentiranje prodaja, porudžbina, i ostalih poslovnih aktivnosti, pružanje adekvatne usluge i edukacije o proizvodima i uslugama.
Prodavac je u obavezi da poznaje ili savlada principe maloprodaje, i trgovine luksuznom robom; uz vrlo profesionalan i srdačan odnos sa kupcima, kolegama i menadžmentom, kao i da poznaje sve specifičnosti proizvoda i usluga koje nudi, i da intuitivno i efikasno prepozna potrebe kupaca